Followers

Google+ Followers

Customade beading vivadea 2014

Template comel untuk blog ANDA




Hari ni nak cerita tentang template untuk blog..bila tengok blog orang lain geram je rasa >.<..
blog saya ni lum cukup comel lagi.waaaa...so harini saya surfing2 kat web termasukla blog ika radiusite tau..kat blog ika lebih terperinci....tapi saya still x pandai nak buat...wuuu camane ni??? tp ada satu link yg ika bagi comel juga templat yang ada..So saya try jugak la buat walaupun kurang cantik..hihihi..

korang boleh review kat link kat bawah ni ye- saya dapat masa surfing2 tadi...^_^




at last yang jadi macam yang korang tengok kat page saya ni ha...saya tetap tak puas hati sebenarnya..waaaa :( saya nak buat template pakai photoshop la lepasni...mungkin lebih sesuai dengan taste saya..hihihi

47 comments:

 

Follow by Email

Diya Vivadea Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino